Wierd

JAAAAAAAA jag har äntligen bil :D

Hur skönt som helst! Hemma i vendel för ett väldigt snabbt besök just nu, dock ingen hemma här. Lite trist, men jag får ju träffa huset iaf ;)

var runt Ottarsborg, min gamla hemma arena i fotboll och kollade. Damerna hade träning, fick genast skäll att jag inte hade några grejer med mig att träna. Å i vanlig ordnlig kommer frågan "jaha, du kommer inte hem snart?"
Man blir ju sugen, ett tag iaf ;)

EQ var så där, visst har jag lärt mig saker men jag önskar att jag fått jobba lite mer praktiskt. Men men jag har iaf lärt mig saker och fick glänsa lite när vi gick igenom ismaskinen ;)

Känns bara så konstigt att inte ha någon som längtar efter än där hemma...

Imorgon färd mot Umeå, då vankas fotbollsträning :D


Kommentarer
Postat av: simon

Du har ju grodan, som säkert längar efter dig.

2010-05-19 @ 21:14:20
Postat av: Fanny

och JAG längtar efter dig!

2010-05-20 @ 02:05:31
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0