Tramp stamp

Jag har skaffat mig en sk tramp stamp. Fast det är inte en tatuering och den är inte placerad i svanken. Utan jag har dobbmärken från en fotbollssko på låret. Å det var en riktig sl*na som trampade mig där. Då måste det ju kunna kvalificeras som en tramp stamp, eller?

Blev ju som sagt bänken igår, match idag förlust 3-0. Inte skoj, men man kan inte göra mer än sitt bästa? Simon var och kollade på matchen, han var inte imponerad av mina moves på planen. iofs har jag nog aldrig imponerat på den mannen... Men en dag stålis, då ska jag vara bra ;)

Lagfesten igår var rolig, hade varit roligare om jag fått vara lika full som alla andra. För de må jag säga, så här mycket fylla var det länge sedan jag bevittnade ;)

Fick höra ganska många roliga åsikter också, skönt att höra att fler delar mina åsikter om vissa män....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0