SMART!

Okej det kanske inte var så himla smart att träna igår, glömde helt bort att det hade snöat, regnat och haglat igår. Planen var minst sagt blöt, och målvaktsträning stod på schemat. Fick sno en "bänkvärmarjacka" när jag skulle åka hem. Hur stor som helst så man fick ju skämmas när man bytte buss på vasaplan. Vaknade i natt med halsont som verkligen dunkade, men jag gick upp och tog en ipren. Å nu känns det lite bättre, tror det blir apoteket på vägen till jobbet. Träning ikväll också, men det känns inte aktuellt. Man vill ju kunna sitta på bänken på lördag...


Nu ska jag dricka en kopp te så jag kan prata idag :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad var det jag sa! Du ska lyssna på mig kvinna!

2010-05-06 @ 10:30:14
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0