Offentlig ursäkt

Jag vill tillägna det här blogginlägget min kära vän Simon Stålberg. Jag vill be dig så mycket om ursäkt för hur jag behandlat dig, du fick verkligen utstå mycket skit. Även om vi båda kanske inte var så snälla mot varandra de sista månaderna av vårt förhållande så måste jag erkänna att jag var den bidragande orsaken till att det slutade så dåligt. Jag önskar att jag kunde göra allt dåligt jag gjort ogjort, men tyvärr kan jag inte det. Önskar jag bara kunde radera vissa handlingar från de senaste 4-5 månaderna och önskar att en viss person aldrig hade klivit in i mitt liv och fullständigt vänt upp och ner på det.

Jag hoppas jag har lärt mig en viktig läxa åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0