No good times

Har varit hemma i princip hela dagen, har inte mått som en prima ballerina. Har kollat serier, bloggar, och facebookat och smsat en del. Men man blir ju lite less, tog på mig mina sneakers för att gå till konsum för att handla och hälsa på min vän Maria :D

Sedan fick jag för mig att jag skulle ta med mig Kermit ut, satte mig mot en husvägg med min kära MDP2 modul som underhållning medans lilla Kermit skulle få leka fritt var planen, men den lilla puckade katten blir helt paralyserad pch lägger sig på rygg, under mina ben. Folk kollade rätt konstigt, kom fram ett äldre par som inte pratade Svenska. Tror de var polacker, de stod bara å skrattade och pekade och skrek KATT! KATT! Stackarn, inte lätt att vara ute heller..

Nej nu ska jag ta och läsa cosmopolitan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0