Min hals...

Var länge sedan jag var riktigt sjuk. Men nu vad har hänt? Min hals har aldrig varit så här, har haft ont i flera flera dagar och idag är det värre än någonsin. Kan inte ens prata. Blir väl så när man jobbar istället för att vara sjukledig, men ibland har man inte så mycket val.

Har varit lite struligt på jobbet på sistone, ganska många konflikter. Tror alla menar väl egentligen, men det blir bara fel. Får nog jobba lite på kommunikationen.

Seriepremiär på lördag, tror inte jag får spela har inte tränat på typ två veckor nu. Ganska bra egentligen, hinner man ju bli lite fotbollssugen . För jag har inte kännt något sug alls de senaste veckorna..

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och se dagens serier och bara ligga och vara sjuk. Det har jag förtjänat.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Okej:) va vill du ha för typ av klädesplagg då?

Klänning? Kjol? Topp? :)

2010-05-04 @ 09:08:37
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0