Dirty little secrets

OMG lite trött idag, jobbade stängning. Vi var fyra stycken så det gick relativt smärtfritt, mycket att göra sista timmen dock. Typ helt dött hela dagen annars, förstår inte varför folk ska komma igång så sent. Missförstå mig inte jag vill att våra gäster ska äta hos oss, men varför kommer fler personer mellan 22-23 än tex mellan 20-21?

Vaknade 8.30 av ett sms, upp slog på datorn facebookade lite. Tog en löprunda sen hem och laga go-frukost som intogs framför datorn till ett rykande färskt grey´s anatomy. Säsongsavslutning nästa vecka, det blir spännande mycket som kommer att hända..

Snart dags för 14.30-00 pass igen, bästa fredags nöjet ever. Eller?

Så här såg jag ut under en lördag då vi hade ansiktsmålning, stod som kökschef men det var ingen som kunde ta mig seriöst. Så det kanske inte en everyday look för mig, vill ju faktiskt att NÅGON ska lyssna på vad jag säger ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Jaa get that!



men ar det nagonsin som lyssnar pa dej?? ;)

2010-05-17 @ 20:47:13
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0