Confused not amused

Stavning på rubrik? aja inte det lättaste alla gånger ;)

Idag är det match på schemat, lagom kluven. Jag hatar verkligen att sitta på bänken, men samtidigt känner jag mig inte redo att starta heller, känner inte att jag har mina lagkamraters förtroende och då vill jag inte stå. Bara att hoppas att coacherna gör det de tycker är rätt, inte för att de känner att de måste.

Sedan är det lagfest ikväll, jag har aldrig fått vara med på någon lagfest. Eller jag har typ fått reda på det samma dag som de varit tidigare eller så har jag fått reda på dem i efterhand. Jag jobbar mycket och konstiga tider, men det har inte varit något problem tidigare. Men men man kan inte funka med alla det är ju bara så.

Funderar på mitt liv i största allmänhet, är det dags att byta stad? Egentligen har jag inget som håller mig kvar här förutom mina vänner. De är ju väldigt viktiga för mig, men med tanke på allt som har hänt här så skulle kanske ett miljöombyte vara lämpligt....

Men först och främst,. tagga match..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0