Whats up?

Efter den kaosartade veckan var det skönt med lite helgvila, tror allt har löst sig med flytt och allt nu. Men hyresvärd trodde inte jag skulle få några problem. Men det återstår att se, en månad kvar nu. Snart bor jag helt själv, hur ska det gå? Har tjasat lite om hur vi ska göra med saker och ting, jagtycker vi ska sälja iväg grejer vi inte kommer använda nu. Medan simon tycker vi ska spara allt. Får väl se hur vi gör då.

Helgen var rolig, bjöd som sagt tjejerna på middag på lördagen. Mina förhoppningar är att det blev blev lyckat, men man vet aldrig ;) Damp in ett helt grabbgäng också, var roligt :) Avslutade kvällen på allstar, tror vi skulle ha kört hemma fest. Hade varit roligare! Men i övrigt lyckad helg, förutom att jag var tokbakis dagen efter..

Idag jobb som vanligt, favorit stängning. Jippi. Men men två dagar kvar av det nu, sedan är det öppning :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0