Veckan som gått..

Föregående vecka har varit líte av en emotionell berg och dalbana. Mycket saker som har hänt denna vecka både roliga och tråkiga saker. Vi börjar väl med de tråkiga, har sagt adjö till tre underbara arbetskamrater som man jobbat med i över ett år, halva vårt management team borta bara så där. Hemskt. Tårarna gick inte att hålla tillbaka när de for, vi har gjort en otrolig resa tillsammans och jag har lärt mig så mycket under tiden. Tack för allt kära ni!

Sen har jag väl allt mer insett att jag och Simon faktiskt inte kommer att bo ihop längre. Även om vi inte är kära i varandra så är vi ändå väldigt bra väner, och det finns ingen som känner mig så bra som han. Helt sjukt att vi inte kommer att ses varje dag. Vet att vi gjort varandra mycket illa båda två, men jag hoppas att vi kommer kunna fortsätta vara vänner, vi måste bara ge det lite tid.

Lite tjafsigt med fotbollen också, går inte så bra just nu. KOm lite på kant med vår coach, han kritiserade att vi inte betedde oss som ett lag och det har vi aldrig gjort. Det stämmer alldeles riktigt, men om han har sett detta varför har han inte gjort något? Varför tar man upp det nu med en månad till seriestart när vi redan gått miste om flera nyförvärv delvis pga detta. Tycker inte man kan se mellan fingrarna hur länge som helst...

Nu till de roligare sakerna, min familj kommer imorgon <3 Får träffa dem i två dagar kommer bli lovely :) I Miss them so much!

Sedan blev jag befordrad i veckan, andra assistent. Wiiieee :) Som det lät på vår nya RC kommer vi inte köra så mycket skift utan vi ska få upp nya arbetsledare och jobba golv cso för att sedan jobba med restaurangsystemen övrigt tid. Vet inte riktigt hur det ska gå med vårt mini-kontor. Får bygga ett litet kryp-in på vinden ;)

Nu är det bara två nätter kvar i den här lägenheten, sedan bor jag helt själv. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0