Två veckor och tre dagar

Tills jag flyttar, Simons boende är fortfarande inte spikat. Jag börjar inte få panik, jag har verkligen panik. Vad kommer hända??? Aja värsta som kan hända egentligen är att vi måste bo ihop ett tag till...

Verkar som att min syster kommer vara ett par dagar hos mig innan flytten. Det blir kung :) En liten slav som kan göra en massa nytta hehe ;) Nej då skämtar bara ska bli så skönt att träffa henne, man ser familjen allt för sällan när man bor så här långt bort.

Var och kollade på Dalen- Storvreta idag, var ganska ensam om att stå upp och jubla när storvreta gjorde mål. Men det bryr jag mig inte det minsta om, fick ganska många onda blickar. Men känns som att innebandy inte direkt är någon hulligan sport!  ;)

Ganska dålig match då, Storvreta spelade inte så himla bra. Dalen spelade bra försvarsspel, men man tycker ändå att storvreta ska kunna ta dem hur lätt som helst, men det blev ju vinst till sist iaf. :)

Imorgon ledig dag, fick just ett erbjudanande om att käka lunch med johanna och cissi. Trevligt, ska höra med Maria om hon också kanske vill följa med. Är ju inte omöjligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0