spagettiben

Helvete, oj nu svor jag visste igen. Men helvete vad ont i benen jag har, den som påstår att det inte är jobbigt att vara målvakt har fel. FY tusan mina ben är verkligen som spagetti efter en timmes målvaktsträning..

Snabbhettsräning, magträning, ryggträning, springa snabbt bakåt träning. JA allt var tamejfan jobbigt. Men vad fan, det är bara att härda.. Har fått ett blåmärke på hälen också, gör skit ont... Vet inte riktigt hur jag fått det, men höga klackar lindrar smärtan lite, haha :)

Kermit har blivit knäpp, rusar omkring helt galen och skriker. Visst det är mars, men han är faktiskt kastrerad. Why is he crazy?

Nej man kanske skulle börja vara lite mer positiv? Jag är ju för tusan SINGEL! har snart min egna lägenhet, jag har jobb. Livet har just börjat, varflr gräva ner sig för småsaker? Positiv, Ja det ska jag vara från och med nu!

Nej nu ska jag närma mig sängen så jag är pigg imorgon när jag ska utbilda :)Det är roligt att utbilda tycker jag, lärare kanske man skulle ha blivit ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att du ska vara positiv! :)

2010-03-12 @ 19:51:54
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0