Produktiv

Vaknade i  morse och kände mig enormt stressad, insåg att jag flyttar om tre veckor och det är fortfarande inte klart var simon ska ta vägen. Eller vart våra möbler ska ta vägen, vet inte riktigt hur denna flytt ska gå till. Tror inte simon inser att han har ganska många lådor att ta hand om. Utan hjälp från sin mor och far vet jag inte hur detta ska gå, för jag tvivlar på att min pappa vill köra två flytt lass till varsin sida stan alternativt till en annan kommun. Ja börjar då alltså få lite lätt panik....

Har iaf fått honom att hjälpa till att packa lite nu, idag var vi och slängde lite grejer bland annat skrivbordet. Så just nu har vi köksbordet i sovrummet...

Imorgon ska jag prova på lite nya arbetsuppgifter. Ska läsa cv:s och ringa och kalla till intervju om jag hittar något intressant :) Spännande! Sedan har jag utbildning i köket med en nyanställd på kvällen, det blir två nya arbetsuppgifter på en dag, roligt!


Usch träningen igår var endast 4 personer, intervaller i blixthalka var inte jätte skoj. Inte heller att löpa upp för världens längsta trapp. Löpturen idag gick minst sagt trögt om man säger så.


Nej nu ska jag ta och gå och bli lite blond, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0