Nytt liv= ny start

Som ni vet har jag hängt upp mig lite på at jag ska flytta. Men det blir ju lite av en ny start för mig, och därför är det väldigt viktigt att det börjar rätt med fina möbler och grejer som passar mitt nya liv, haha ;)

Beställde igår från ikea.se ska förhoppningsvis komma till den 7/4, perfekt :) Blev en ny soffa, nytt soffbord och nytt säng bord.







Har hänt en del på jobbet denna vecka, de tänker stjäla vår RC några veckor tidigare. Inte alls bra, men what to do? Känns som att multimiljard företaget vi jobbar för ibland gör lite som de känner för, men man får väl utgå från att de vet vad de pysslar med. Ska skriva ett prov nästa vecka angeånde en titel som andra assistent. Blir spännande, mycket plugg dagarna framöver. Tur att jag är ganska långt framme i flytt- packningen så att det finns lite tid för plugg iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0