Jobb och jobb...

Veckan inleds med jobb 10.15-19.15, hoppas jag ska kunna gå några minuter tidigare så jag hinner på träning 19.3 nere på nolia. Löppass står på schemat, roligt!

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt. Har ordentligt börjat projekt flyttpacka, packade sju lådor igår och ändå försvann ingenting. Förstår inte hur jag ska få detta att gå ihop, kommer få fylla hela korridoren med lådor dagen jag ska flytta. Eftersom jag får en lägenhet samtidigt som jag ska vara ute ur den andra. Tänk vad skönt det hade varit om hon hade flyttat lite tidigare, men men man får leva med det... Vet dock inte vad jag ska göra med katterna under den tiden, vill ju inte direkt att de ska få sitta i en bur hela dagen..

Hoppas verkligen att min pappa kommer komma, och min syster för den delen annars har jag stora problem med hur jag ska få med mig alla grejor. Men det visar sig hur det blir, får väl anlita en flyttfirma i värsta fall...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag hjälper dig :)

2010-03-08 @ 15:23:56
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0