Jag är en ganska snäll person...

Jag oroar mig ganska lätt för andra människor, att de ska hamna i knipa eller känna sig illa till mods. Därför vill jag ta hand om de nära och kära, men det är en fin gräns där känns det som.. Jag måste nog sluta vara så förbannat snäll och sluta oroa mig för andra. Jag vet att mycket har kretsat om mig den sista tiden, men ibland måste man få vara en egoist. Vet inte riktigt om jag ska bättre mig eller bli mer ego haha ;)

Nu är det bara en vecka och fyra dagar kvar till flytt, Simon har fortfarande inte skrivit på nå hyreskontrakt. Det oroar mig, men det får lov att lösa sig helt enkelt. Jag orkar bara inte stressa mer, har ett stressigt yrke och fortsätter jag så här så kommer jag dö..

Men men enough is enough nu ska jag smyga till sängen och vräka i mig godis, för från och med imorgon ska jag börja mitt nya liv. Inget godis (okej kanske på fredagar eller lördagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0