Fördommar

Ibland är det väldigt lätt att vara fördommsfull har jag märkt. Men jag ska försöka att ha ett öppet sinne, bara för att göra det lättare för mig själv. Blir så mycket jobbigare annars..



Mitt liv känns som en enda röra just nu, ungefär som min lägenhet. Väldigt mycket lådor överallt, har ingen aning om vad som ska vart. Måste ta å sorters upp lådorna. Men det finns inte riktigt tid för allt detta. Imorgon ska jag skriva prov, så man ska väl plugga lite. Men först: HIMYM, Two and a half men, One tree hill, Big bang Theory och gossip girl. Jösses alla dessa serier på en tisdag, jag ser nog waaaaaaay to much på serier.... Kanske har lite tid över om man skulle skippa alla serier, men inte just nu ;)

 Så här ser mitt vardagsrum ut för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0