röda vinbär

Röda vinbär är helt sjukt gott. Bara så ni vet ;)

Livet känns ganska tungt och meningslöst just nu, fotbollen går åt helvete, jobbet är en enda stor mess, det är massa skit i mitt lägenhetshus och jag känner mig bara allmänt nere. Vet inte vad jag ska göra? Är sugen att dra söderut, men samtidigt har man vänner här man inte vill skiljas ifrån. Samtidigt som de har sina egna liv, pojkvänner, jobb, skola etc. Jag har egentligen ingen anledning att stanna här. 

Jag vet inte vad jag ska ta mig till......

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag stöttar dig om du drar, men skulle sakna dig alldeles för mycket!!

2010-06-08 @ 23:36:08
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0