Midsommar

Midsommar spenderades på dagen med min vän Simon, vi åt lunch och snackade på balkongen. Sedan drog jag vidare till Nydala å närmare bästämt till Lisa. Där det var en himla massa folk, och en massa fotbollsbrudar jag känner :D

Riktigt trevligt, och jag måste erkänna att det var väldigt vingligt när jag cyklade hem. Haha ;)

Midsommardagen som jag vanligtvis brukar festa på spenderades på soffan. Helt sjukt sliten var jag, hade tänkt försöka fara iväg. Men insåg att det var rätt kört när man vaknar på soffan 21.30.

Men nu när jag har semester ska jag vara ordentlig, ska försöka träna varje dag och äta lite bättre. Så man förhoppningsvis kommer tillbaka till jobbet med lite mer energi, flr jag tycker att jag har ett roligt jobb. Men det är svårt att vara motiverad hela tiden, men lite semester borde ju göra susen ;) Alla stora beslut får vänta till mitten på augusti, hoppas istället att min syster ska få för sig att flytta till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0