Helgen som varit

My god säger jag bara, när man är singel måste man ligga i märker jag. Är ju helt utmattad efter helgens bravader, iofs har jag ju jobbat också men ändå ;)

Fredag blev det en pubrunda med Maria, Magnus och Sofia. Vi åkte karusell och drack lite drinkar etc på sjöbris och Bishops arm. Var mycket trevligt, mycket snack och roliga stunder! Men man märker ju att man inte tål mest alkohol direkt, två cider och en drink och jag kände mig rent onykter när jag kom hem. Fjortis fylla? ;)







Lördagen startade allt för tidigt.. Men men sånt man får leva med ibland, orkade ju mig även ut på lördagen. Men denna gång fick jag vara nykter, kändes som säkrast så med tanke på hur lättpåverkad jag verkar vara ;)

For på TC med ett grabbgäng, några nya ansikten där faktiskt. Samtidigt märker man att världen är ganska liten ibland, underligt ibland hur man kan veta exakt vem den andra personen är utan att den har en aning om vem du är ;)

Hände ganska mycket den kvällen, mycket gjorde mig extremt förvirrad. Men känns som att jag har fått rätsida på allting nu, en vän sa till mig att inte överanalysera det. Utan tänka på konsekvenserna, och då kändes det genast mycket bättre.

Men jag gillar verkligen inte att bli ljugen rätt upp i ansiktet, jag cvet inte vad som fick dig till detta. Men vi strycker ett sträck över det hela och går vidare.

Men har ju inte bara varit festligheter i helgen, har ju faktiskt jobbat också. Har ju faktiskt utbildning med lilla Sara också :) Mycket att lära henne på kort tid, minns ju själv hur det var när man skulle börja köra skift. Var ju ingen dans på rosor direkt. Men jag är övertygad om att detta kommer gå finfint ;)

Kommentarer
Postat av: S

Åh men härligt att du tror det, då ska jag oxå börja tro det ;) vetu, efter träningen idag är jag HEEELT DÖD!!! hahaha

2010-06-14 @ 22:53:35
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0