Happy tuesday :D

Ledig idag, äntligen så skönt. Har jobbat hela helgen och verkligen fått slita hund. Chefen sa att jag såg helt färdig ut och att jag behövde semester, men det hindrade inte han från att be mig att avskeda en person. Ett samtal han själv skjutit upp, lämpade han på mig och åkte hem. vet inte om jag ska vara glad för att han gav mig det förtroendet, eller om han gjorde det för att sätta mig i skiten? Det gick ju bra, men det var inte direkt roligt. Hemskt att säga till någon att de inte får jobba kvar.

Hekgen då, kan då påstå att vi inte lider av någon svt-dokumentär. Fan vad alla var duktiga i lördags, stor eloge till alla! Var ut i lördags också, skulle ut med fanny men stackarn har blivit jätte sjuk. Så det blev en hastigt planerad utgång med Maria och gänget, det var roligt! Men jag fick sms att komma till Allstar 23.10, bussen går 2311. Panik, måste ha sett förjävlig ut :P

Kvällen sedan bestod av dans och en massa snack. Sedan avslutades den på döner kebab. Fick en hel dricka över mig, haha. Cola är jävligt kladdigt... På bussen hem var det en kille som satt och spydde hela vägen, inte fräscht någonstans... Å jag var inte direkt piggast dagen efter på jobbet, men men man lever bara en gång. Söndagen kvällen spenderades på fannys soffa framför terror på elmstreet filmerna. Jag somnade lite nu och då, men det var trevligt :D

Nej nu ska jag försöka styra upp en picknick, see ya :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0