frustration

Herre jösses, ja jag hatar att förlora och vara dålig förmodligen mer än något annat. Men ibland kan till och med jag komma över detta och visa hjärta och lagmoral. Vad fan hjälper det att skälla ut någon om man redan ligger under med 5-0?

Skulle vilja berätta för dig vad jag tycker om dig, du gnäller på allt och tror att du är bäst. Du själv är sämst på att ta kritik, ändå gnäller du så förbannat mycket på andra. Min fråga till dig är då: Är du dum i huvudet? Vad är det för var är det för vits att skälla och gnällla när vi spelar så dåligt? Vi måste ju jobba på lagkänslan, med ditt gnäll kommer det inte finnas något lag inom kort.

Jag förstår att man blir frustrerad, men det får finnas gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0