The last day

Jaha då var dagen här, den jag aldrig hoppades skulle komma. Sista dagen på semestern, hua.

Hur har du semestern tillbringats?

Den började med midsommarfirande i kära umeå, sedan hängde jag kvar ett par dagar för att spela match som inte alls gick så bra. Sedan väntade en trip till södra sverige där jag började med ett stopp i sundsvall och hälsade på Tony som man saknar här i umeå (come back please!) träffade även kära angela och maria, det var ett väldigt lyckat besök :D

Sedan blev det ett besök i hälsingland hos mina kära morfäräldrar. Det var så länge sedan jag träffade dem, så det var bra. Sov där en natt, är så fint där ute. Så stillsamt och verkligen rogivande.

Sedan hem till vendel, ingen hemma från början. Lite trist men snart var hela familjen hemma :D Det blev bad vid havet, jag brände rumpan kraftigt. Har aldrig varit så röd. Kvällen spenderades med släkten i vendel, så himla kul att träffa alla. Ibland är det verkligen synd att man bor så långt bort, men tror iofs att jag inte skulle uppskatta dem lika mycket om jag bodde närmre.

Därpå blev det en roadtrip hemåt igen, spenderade lite tid i Umeå mest utgång och party har det kännts som varit det som är aktuellt här hemma. Har börjat hänga med lite annat folk, kul att lära känna nya människor. Även om man föredrar sina bästa vänner :D 

Åkte tillbaka till Vendel ytterliggare en gång, blev lite häng med syskonen stålberg, en tripp till åland, lite shopping etc för att sedan flyga hem till Umeå och fest bort sista helgen innan semstern. För att sammanfatta helgen:  Allsång på stan, värsta festen hos emma, fanta och rosé på tc, killproblem, "inflyttningsfest", allstar och avslutas med en bakisdag ;)  

Men nu tillbaka till vardagen, nu jävlar kör vi ersboda!

Lite bilder från semestern




Pappa, på åland



Mitt hus


Ottashögen


Livet på landet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0