my god

OMG vad händer idag? Fest? Nja inte rå taggad, men ska ut iaf. Har haft så ont i huvudet idag. Men ska försöka kämpa för att komma igång ;)


Har visat lägenheten idag, hoppas hon tar den så jag slipper visa den fler gånger. Haha tur man inte blev mäklare ;)

Har diskuterat ett byggprojekt med min pappa idag, vi ska bygga en ny ram kan man säga till min säng. Den ska stå på en form av scen eller vi kan kalla det för en catwalk. Det kommer bli najs :) Gud vilken tjejig lägenhet jag ska ha, kommer kännas som att jag bor i Carries lya i sex and  the city ;)

Imorgon målvaktsträning igen, hoppas man inte är allt för bakis för nya coachen är ganska petig.. Men det blir nog bra! Funderar på att se en innebandy match imorgon också, gamla lagkompisar från Storvreta kommer upp och lirar mot RIG. Men jag ska ju på innebandy med maria på måndag också så jag kanske står över ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0