Berg och dalbana

Nu är det iaf klart, ny lägenhet på ersboda inflyttning första april, nej det är inget april skämt ;)

Skönt, enda nackdelen är att det är långt till april.... Känns lite tung här hemma, är som en känslomässig berg och dalbana. Man tänker tillbaka på det vi hade, även om jag vet att 65% av de åren vi spenderat tillsammans inte varit kanon så finns det ändå stunder som  varit bland de bättre i mitt liv. Hoppas vi kan vara vänner efter det här, kanske fortfarande finns hopp. Även om du är super paranoid, och bitter just nu hoppas jag verkligen att vi kan vara vänner. Jag vet att jag tjatar, men ni förstår inte hur mycket denna person är värd för mig. Jag må inte älska honom som man ska älska en pojkvän, men jag kommer alltid älska honom som en av mina äldsta och bästa vänner (förutsatt att han slutar vara en skitstövel).

Men jag är glad att jag fått en lägenhet!! :))

Annars då, ny målvaktstränare har jag fått. Verkar vara en bra kille, kör första passet på fredag. Har varit riktigt flitig med fotbollstränandet på sistone. Ska försöka hänga i med det ;)

Jobb då? Har gått lite segt för jag har varit lite nere, men nu jävlar ska jag kämpa och bli andra assistent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0