Året 2009

Så här skrev jag förra året om vad jag skulle göra 2009:

2009 då?
- Ja jag lär väl ta mig i kragen och börja söka jobb. Arbetsmarknaden ser ju inte lovande ut, men jag lär väl ta mig hemåt så småningom. Börjar väl kanske bli dags att flytta söderut :(
- Jag ska ta tag i min träning, har ju ingen energi alls så det är nog dags att börja träna ordentligt.
- Förlova mig ?? Börjar bli dags nu Simon! Haha skojade bara ;)

Vad blev av på den listan? Inte mycket, enda löftet jag infriade var träningen, minus tolv kilo. Eller iaf innan jul nu har jag nog fläaskat på mig lite igen, kan jag få tappa tio till så blir jag nöjd.

Vad kan jag säga om året 2009, det är året då jag insett hur viktiga mina vänner faktiskt är och att jag måste ta hand om dem bättre. De sista månaderna av 2009 har varit jobbiga, och jag hade aldrig klarat det utan er.

Kommentarer
Postat av: Fjanty

Hörru! tio kilo till!? Nej tack, inget benrangel vill jag se.

Enough is enough!



Pusssss

2010-01-03 @ 10:36:51
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0