Otursveckan?

Som jag sagt tidigare slog jag huvudet i tisdags, och ramlade när jag var ute i sprang. Det vill säga att onsdagen inleddes med omplåstring av hand och huvudet, värsta bulan har jag fortfarande :( Men ännu var det inte över, fotbollsträning onsdagkväll. Fläskläpp? Check.

Då kan man ju tro att nu kan jag faktiskt inte göra illa mig mer, eftersom jag efter detta ska sova 8 timmar. Men ack så fel, utan jag somnar med armen mot elementet och får en skaplig brännblåsa på armen.. Whats next? 


Har grubblat mycet i natt, har inte sovit mer än 3 timmar. Flytt och jobb spökar i mitt huvud. Men men nu väntar en ledig dag, som ska spenderas med städ, tvätt och lite flyttpackning.. Kul va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0