Manboy

Herregud hur kan man få en låt så mycket på hjärnan? Kan ju bara en rad i hela texten, men sjunger den heeela tiden. Å när man väl trodde man glömt det så ringer telefonen på morgonen, och när man svarar är det någon som skrålar "Maaaaanboy, maaanboy..." Du ska få igen kära vän ;)

Lördagens utgång var rolig, onyktert medn roligt ;) Skrål på schlager klubben med Fanny. Det var skojigt! Måste vi göra om snart, funderar starkt på en utflyttningsfest snart. Vad tror ni om det? Eftersom jah kommer bo så trångt lär det ju inte bli så mycket till inflyttningsfest....

Idag har jag slagit mig två gånger, en gång ute i korallen. Jag fick ett sår i huvudet då jag lyckades sopa huvudet i dörrstopparen.. Sedan ramlade jag när jag var ute och sprang så nu har jag ett fult skrapsår på handen...

Nej nu dags för lite OTH, något måste muntra upp mig denna dag  ;)  



Kommentarer
Postat av: Fanny

You can caaaaall me maaaaaaaaaanboyyyy

2010-02-18 @ 01:22:51
URL: http://fjanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0