klantarsel

är vad jag är.

Klantig, klumpig och ibland rent korkad. Hur kan man bara glömma vart man lägger saker? Eller ramla omkul? Eller bränna sig på element? Eller slå sig i huvudet? OMG denna vecka kommer sluta med kaos, men men snart slut på denna vecka.

Jobbar stängningshelg också, inte det roligaste jag vet. Men vi måste alla bita i det sura äpplet och stänga ibland, är egentligen inte så jobbigt.

Hängde med fanny innan jobbet idag, vi hann in i typ en affär. Då kan man tänka sig att man inte hinner shoppa något, men ack så fel. Klänning från french connection som hade kostat 1000 kr, kostade nu 300 kr. Fanny hotade med att döda mig om jag inte köpte den, och jag är ju trots allt rädd om livet så jag var ju tvungen att köpa den ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Du får ta de lite lugnt helt enkelt!!

SV; de har ändrat regler hos Tanläkaren nu.. Man betalar från året man fyller 20.... Jävla tierpare, de lämnade 3 hål för att växa till, så jag skulle vara tvungen att bet för att laga dem..

2010-02-20 @ 14:57:37
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Okej du vinner.. Du har de värre! :P

2010-02-21 @ 22:49:54
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0