Bored out of my mind

Allvarligt hur tråkigt kan man ha?

Har internetshoppat, kollat bloggar, facebookat, sett serier... Börjar bli lite less på att vara hemma nu, har inte lämnat huset sedan söndagskväll. Blir nog jobb hur som helst imorgon.

Har sett 25 avsnitt av entourage. Bra skit måste jag säga, väldigt lättsamt. Gör inget om man somnar lite mellan avsnitten ;)

Ska försöka ringa om lägenheten idag också, försöka få flytta in sista helgen i mars. Vore king att inte behöva flytta på skärtorsdagen.. Men det visar sig hur damen ska göra, måste bara lyfta luren först.

Blev klart att jag får ny telefon också. Var en vattenskada på min gammla, efter att Mr Steelberg kastat ut den i en snödriva under ett damputbrott. Tur jag täcknade försäkring denna gång.....


Kommentarer
Postat av: Sara

kom ihåh att du ville ha en ny blogg bakrund! http://www.thecutestblogontheblock.com/free.html Här har de som du kan få gratis!

2010-02-25 @ 13:03:26
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0