StUpID

Jag var på fest igår, hos min gammla vän Cia som ska flytta härirfån :( Enda till Västervik ska han flytta, jätte tråkigt. Men jag är imponerad av att hon törs riva upp allt och prova något nytt.

Själv var jag nykter för jag hade sådan huvudvärk innan, så det kändes skönt att kunna ta bilen hem när man ville. var inte så mycket folk jag kände där, men det var trevligt hur som helst. Var väl en människa där som jag borde hålla mig borta ifrån, men det gick bra faktiskt. Att låtsas som att ingen hänt verkar vara vår grej..

Ikväll hoppas jag att det blir utgång, det var inte många som var sugna men jag hopas de tar sig i kragen :)

Men först lite städ och tvätt och sedan bär det av mot stan, för jag har ju faktiskt bil i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0