Låt mig introducera.....

... Mcdonalds Ersboda :)

Det är vad jag och min goda vän Fanny har gjort idag. Vi har tagit emot våra nya medarbetare och hälsat dem välkommna och presenterat företaget. Riktigt roligt att få göra någonting annat faktiskt.. Tycker det gick riktigt bra ändå, vi var duktiga :)


Blev en  lång dag idag, ledig imorgon men den spenderas på jobbet för lite EQ plugg. Blä... Får ev besök av Simon också och så har jag träning på kvällen :) Ledsen kära arbetskamrater, hade jätte gärna följt med på bio men jag måste bara träna!

Kommentarer
Postat av: Sara

YEs we doooo ;)and we är prettyy okeej!

2010-04-30 @ 16:32:01
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0