ensam är stark

Nananana nananan nananana nanana:...
Kände för att inleda detta blogginlägg med en liten truddelutt hahah..

Whats up this week? Mycket jobb, nabitmöte, arbetsintervjuer, anställningar, introduktioner, handlingsplaner etc är lite av sånt jag har att göra denna vecka.

Min chef är lustig, han kände att han inte orkade ha arbetsintervjuer längre så då fick jag ha dem. Kul men helt sjukt..

Har sett en äcklig film också, paranormal activity. Jag och Fanny hade tänkt se den på bio, tur att vi inte gjorde det. För då hade jag fått en hjärtinfarkt. Å tur att jag gick til fanny och fredrik för att se den istället för att se den ensam. Då hade jag dött....

Har gjort illa armbågen igen, vet inte hur jag ska få ordning på den. Måste nog släpa mig mot en läkare snart... Ingen match i helge iaf, inte nog med folk, som vanligt. Börjar fundera hur denna säsong ska gå ihop. Men då fick jag ju iaf lite fritid, istället för att åka till övik vilket hade tagit hela dagen så kanske man skulle unna sig lite shopping och ett frisör besök? :)

Är bjuden på fest imorgon, men vet inte hur jag ska göra.. Ska ut på lördag med några gamla classmates, det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Sara

MEn du, jag såg den på bio.. As bra!



Hhha nu ska jag allt läsa vad du skriver ;)tussilipuss

2010-04-23 @ 21:13:57
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0