Bakis och skakis

My god vad bakfylla kan slå sent ibland. Har varit en jobbigt eftermiddag.

Var en rolig kväll igår, trevligt sällskap och träffade mycket folk ute man kände igen. Mycket prat, men man blev inte så mycket klokare.

Idag har jag varit och hälsat på Simon i Vindeln, trevligt att se hur min kära ex-pojkvän bor. Blev en katt fattigare också, tog med mig den gråa till han. Gick som smort bättre än när vi skulle flytta han hit till Ersboda, han sov största vägen. Det var skönt, trodde jag skulle få lyssna på hans skönsång hela vägen. Men det gick som sagt bra! 

Har fått klart med en ny bil också, en liten seat ibiza en spy gul, haha Simon och jag kommer ha samma färg på bilarna. En agnska ovanlig färg, men vad fan för femtusen får man väl ta det ;) Så tokig är väl ändå inte modellen?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0