as long as you love me

Nu har jag bott på Ersboda i ett par dagar, känns riktigt bra faktiskt. Har fått bort alla lådor nu, saknas bara en soffa och lite grejer som ska upp på väggarna. Ska fota och lägga upp bilder snart, men vill attallt ska bli riktigt klart först :)

Helgen spenderades på jobbet, hängde lite med fanny och såg sex and the city i lördags och sedan var det söndagsmiddag som gällde igår. Rikitgt trevligt faktiskt. Var dock lite osocial och somnade lite nu och då, men jag ska bättra mig jag lovar. Måste sluta vara uppe på lördagar... 

Jobbet verkar vara ett enda stort kaos just nu.. Men det kommer att bli bra, jag ska försöka vara positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0