Skor- en kvinnas bästa vän?

Okej ibland önskar jag bara att man var mer som sex & citys Carrie Bradshaw. Springa omkring i Mahnolo Bhlaniks eller prada eller gucci eller varför inte louis vuitton eller Christian Loubotain. Köpte Ellè här om dagen, önskar man hade den ekonomin så man kan lägga 14 000 kr på ett par skor. Okej det är sinnesjukt att ett par skor kostar så mycket, men tänk att ha möjligheten ;) 

Jag köpte ett par dööö läckra skor på Bianco som kostade 750 kr, vilket fick min sambo at gå i taket. Han förstog inte hur man kunde spendera så mycket på ett par skor, men för mig är svaret ganska lätt. När man går i arbetskläder 9 timmar varje dag, en trist vit skjorta, svarta byxor och fula klumpiga skor som pryds med ett stort gult M. Klart man vill adda lite glamour till vardagen då, men det var tydligen helt stört av mig att tycka så.. 

Kollade på project runway och senaste greys idag, man kan uttrycka det som att båda mina favoriter i serierna åkte ut :(

Igår såg jag Courtney Cox nya serie Cougar town, kan jag varmt rekommerndera ;) HAndlar om en kvinna i 40-års åldern som är nyskild och ska ta sig ut i dejting världen igen. Problemet är ju att alla män i hennes ålder är antigen gifta, det är något fel på dem eller de letar efter yngre kvinnor. Därför bestämmer hon sig att ta sig ann yngre män, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0