Sämsta dagen...

Åhh vilken fag, har varit på sämst humör dels för att jag var ledsen över att kosmos har dött. Men även bara på dåligt humör, och det blir inte bättre av att det blir kaos på jobbet. Snälla kan ni beställa någonting annat än cheeseburgare? Stod i driven på kvällen första timmen fick jag parkera ca 15 bilar pga av grillorders på cheeseburgare. Jag hade bra skåp men det hjälpte ju inte eftersom folk måste beställa sin cheese utan gurka.... AHH, visst gästen har rätt. men tänk så mycket fortare det hade gått.....


Sedan bråkade jag med Simon också, han tyckte jag var fånig som bölade för att en katt hade dött. Men förlåt att jag bryr mig då.... Åhhhhhhhh, irriterad på allt känns det som, haha måste vara PMS ;)


 
Hösten verkar utebli här i norrland, snöade nämligen idag, därför tyckte jag att en höst bild var passande ;)



nej nu ska jag ut och springa så jag återgår till mitt snällare trevligare jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0