Ledig dag :)

Veckans enda lediga dag då, snart över och hur ska vi summera den?

Började med att jag snodde en tvätttid, var inte meningen faktiskt trodde att jag hade bokat från 7 men jag hade bokat från 17.... An honest misstake ;)

Sedan blev det en lång promenad, tog nästan två timmar, vilket gjorde att jag nästan blev sen till ass-mötet på jobbet. Lite info inför ny kampanj, kommer bli spännande. Lite frågesport körde vi också, gissa vem som vann ;)

Sedan ner på stan, blev illa tvungen att köpa lite nya underkläder. Mina bh:ar sitter inte rikitgt som de ska längre, så det var på tiden att jag köpte nya ;) Men efter att ha kollat på nelly.se hade jag hellre köpt dessa nedan, men de ser nog bara så där bra ut på en underklädes modell hahah

Seductive Hipster Set SEK 748, Calvin Klein - NELLY.COM 


Men men sedan blev det att springa en sväng igen, men tror benen är trötta idag kändes inte alls bra så det blev en kort runda.. Så någon modellkropp lär jag aldrig få ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0