hem

ska åka hem snart, men jag har fortfarande massa problem att lösa. Som t.ex. vart ska jag sova? Hur ska jag ta mig hem? Ska jag flyga, åka tåg, åka bil eller buss? Platsen jag kallar hem dvs hos pappa vet jag inte om det är mitt hem längre, kommer vara så tomt när kosmos är borta  :´( Då finns absolut ingenting som är mitt där längre, mitt rum är borta, ingenting av huset är intakt från hur de var när jag växte upp, utan allting är omgjort så det finns ingenting förutom min pappa som bor där som gör att jag kan kalla det för hem...

Sen ska jag ut på lördag också, men det är ju fotboll på tv. Ska man se matchen ute på stan eller hemma? Vilka ska man gå ut med? Ska vi ens gå ut? Oj oj oj jag har så mycket tankar och ideèr i mitt huvud som vad jag ska hinna med, och jag brukar hinna med cirka 25% av mina planer...







hittade en klänning på hm idag som jag är lite sugen på, men den såg inte alls lika snygg ut på internet ;)

http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S

Kommentarer
Postat av: Sara

Hem och hem kan man väl inte säga direkt.. Hem till pappa kanske:S kommer vara hemskt utan kosmos:(

Vill du inte gå ut längre?

Nu ska jjag säga vad vi MÅSTE GÖRA:

Fre .Vi ska gratta pappa DU OCH JAG. alltså, vi ska göra ngt med honom inne i stan!

Lör: du och jag ska iaf ut! Det har jag sett fram imot! Så nu håller vi de! VI kanske stan sitta på ngn pup i stan och kolla på matchen om vi ska vara med pia och vickan?

2009-10-01 @ 14:53:04
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara

DU det går ett tåg 14.05 som är relativt billigt och vi kan komma och hämta dig på stationen tror ja så kan du sova hos oss om de går bra? det kostade 759 och det va bara ett byte.. flygen kostade det dubbla nu såg ja:S ska du åka buss så kan du åka nattbuss och är framme 7.45 i uppsala.

2009-10-01 @ 15:00:19
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0