Ett tag sedan sist

Ja blogg kanske man borde skriva lite oftare, man mår lite bättre när man får skriva ner lite vad man tycker och tänker.

När jag läser tillbaka i bloggen så gnäller jag mest på mitt jobb, men vet ni vad jga GILLAR att jobba på mcdonalds. Det är ROLIGT, okej inte alltid men när allt går som det ska, okej det gör det inte jämt men det blir vad man gör det till. Därför har vi styrt upp en liten spontan personalfest, om alla bara tyckte det var skoj att jobba så kanske fler skulle engagera sig och vi skulle utveckla restaurangen.

Men men nog om det, jag vill inte jobba mpå mcdonalds resten av mitt liv, men det får duga for now anyway ;)

Frågan är vad jag ska göra med mitt liv? Paniken börjar stiga, vill jag jobba med tursim? Borde jag jobba med det nu? Borde jag läsa mer kurser? Vad borde man göra i min ålder? När är jag för gammal för att resa? Är jag för ung för att gifta mig? Vill jag ens gifta mig? Vill jag ha hus och barn och bo på landet? Eller borde jag vara singel?

Okej vid 21 års ålder var jag färdig utbildad, kan man gå tillbaka i tiden och resa och ha skoj? Eller kan man bara gå framåt och uppåt i karriären nu? Jag har haft ett förhållande sedan jag var 14 år, vad är nästa steg? Ska detta vara för evigt? 

JAG VET INGENTING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0