Stängningshelg

Okej jag erkänner jag gllar inte att stänga ibland, men igår var det faktiskt ganska skönt var rå mycket att göra till klockan sex sedan dog det av fullständigt. Så man hann göra en himla massa grejer på kvällen, som t.e.x städa kontoret och sådant som man aldrig hinner ;)

Men men tre dagar kvar med stängning så jag få se hur less jag är på söndag kväll när det är veckoinventering :P Åhh de tar sådan fruktansvärd tid....... Inte som den dagliga som man kan göra på 20 minuter... Utan det tar typ 2 timmar :P

Men men jag får bita ihop så får jag ju åka hem snart :)

Båda mina djur verkar ha fått något fel, båda skriker dagarna i enda och den stora ska vara med överallt som just nu när han har lagt sig på skrivbordet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0