Hemma snart igen..

Sitter i skrivande stund på arlanda, har varit här någon timme nu börjar bli lite drygt... Men det är så när ens pappa bor på landet, då måste man åka när pappa ska åka om man inte vill gå 2,5 km med stor resväska och sedan åka buss för att komma till stan och byta till tåg för att komma till arlanda. Tappat tråden ännu? Då förstår ni hur jobbigt det skulle vara annars ;)

Mobilen har dött också, väldigt jobbigt faktiskt!

Helgen blev ju inte direkt som plannerad, blev nersupt av syrran på lördagen. Gud så full jag var, återhämtade mig lagom tills vi kom till stan men då var det redan försent kvällen var redan katastrof. Synd var det, var på riktigt dåligt humör ett tag då ingenting verkade gå enligt planerna. Men men shit happens ;)

Hände en rätt obehaglig sak på tåget också, jag hade på mig en kort röd klänning, med stayups under. Vilket gick jätte bra fram tills jag fick springa för att hinna med tåget, då dessa började åka ned från låret.... Inte så snyggt, men jag tänkte skit samma jag fixar det när jag kommer till krogen. Väl på tåget skulle jag gå från en vagn till en annan för att prata med lite folk jag kände, på vägen stannade jag och pratade med en kille som jag kände igen från Högbergs, och jag hörde hur ett gäng killar började prata om mina ben, och en av killarna skrek "Faaaaan vilka snygga ben du har, riktigt läckra" Jag försökte ignorera det men log lite snabbt tillbaka bara, sen började han skrika "fast du borde verkligen ha strumpebandshållare för det där är inte classy" Jag tackade för tipset och sa att jag skulle tänka på det till nästa gång. De fortsatte sin diskussion och skrek åt mig men jag ignorerade dem, det slutade med att det stod tre killar brevid mig som drog och slet i mina kläder. jag sprang genast vidare till nästa vagn där det satt fullt av folk jag kände. Så då var jag i tryggt förvar :)


I övrigt tror jag mest jag har ätit mat hela helgen, känns som det iaf. Får lov att bli hårdträning denna vecka, sprang faktiskt elljusspåret 2 gånger där hemma, gud så jag aknat det är annat mot mitt spår i Umeå som är en enda stor uppförsbacke. Men men ska börja bege mig mot gaten nu, känns som jag glömt något där hemma, men jag kna inte sätta fingret på vad det är.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0