Chicken mcmuffin

haha när man jobbar på mcdonalds får man ofta höra massa roliga felsägningar, men det här tar priset.

- Hej jag skulle vilja ha såna där chicken mcmuffins"
-"Ursäkta vad sa du?" "
- "Ja sånna där kycklingbitar"
- "Jaha du menar chicken mcnuggets"
- "Öhh ja...."

Jag skrattade ganska mycket, vet att det är tasigt men lite underhållning måste man ju få ;) 


Annars inget nytt, eller jo morsan ska vara med i "vem vet mest", första gången på länge som jag faktiskt är stolt över min mor!

Hemfärd närmare sig med stormsteg, coh det ska bli så kul. JAg saknar min syster SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket!

Idag vet jag att det är massa innebandy folk från Uppsala här uppe, jag hoppas på att en eller annan dyker upp på mcd. För jag jobbar tyvärr när matchen är, annars skulle jag lätt titta ;) Sugen på att spela innebandy blev jag också, men jag är ju skriven i Vindelns if, å det är så jävla långt att åka. Fan Simon att du skrev över mig utan min vetskap, hade ju kunna lira med något lag i stan annars!

Kommentarer
Postat av: Sara

Snäll du e då xD



Naaaaw! Systeryster saknar dig med!

2009-10-03 @ 21:06:03
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know ;)

2009-10-03 @ 23:30:53
Postat av: Lajje

Vad hände med mina cheeseburgare?! =D

2009-10-04 @ 21:28:07
Postat av: Anonym

Tar med dom på torsdag ;)

2009-10-05 @ 16:47:02
Postat av: Lajje

Fan va underbart! :)

2009-10-06 @ 00:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0