Bästa helgen på länge?

Helgen har till störrsta delen spenderats med goda vänner och bekanta, helt sjukt skönt precis vad jag behövde. Lite annat att tönka på helt enkelt, fredagen var det fredagsmys som gällde med Fanny och Emelie, klockrent. Skvaller och idol kan det bli bättre? ;)

Utgång lördag på allstar, hur kul som helst! Förutom vissa incidenter som knuffar på dansgolvet.. Max blev det efter det, inga servicetider där säger jag bara, stod minst 30 min i kö.. Men gott var det ;) Träffade flera gamla bekanta sen under natten också, Magnus och Olle riktigt skönt att se dem :) Följde med dem på Happy burger och de höll låda kan man säga, skrattade en del ;) Hemma runt halv fem och gick upp igen runt åtta för att vinka av familjen stålberg som varit på besök i helgen..

Pluggade sedan med emelie, eftersom jag ska fara på asm snart då jag klarade min skiftledare verifiering i veckan :) Men nu till veckan väntas FOR, och jag är minst sagt nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0