tid för sig själv

Tung helg, mycket försäljning och många jobbiga gäster. Görs inte bättre av att man har ont i hals, öron och har feber. Men men det fanns inte så mycket andra val än att bita ihop och jobba, kanske var lite onödig grinig ett tag och det är jag ledsen för. Men jag pallade verkligen inte att vara på mitt bästa humör i helgen.

Men men imorgon är jag ledig och då ska jag passa på att få vara sjuk och bara dega. Kanske lite julklappsshopping om jag orkar..

Nu är det sängen som gäller, simon har gömt alla täcken och lagt sig och sovit i min säng? Fick ingen förklaring till varför, men vill jag sova måste jag alltså sova i min lilla säng brevid simon. Har en känsla av att detta kommer bli en lååång natt, slagsmål om täcket och utrymme tror jag på...


Kommentarer
Postat av: Sara

Va? har du fått ngn förklaring nu?

2009-12-05 @ 00:12:18
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/
Postat av: Therese

Noppe, ingen vidare iaf. Han ville sova sked var det enda, kan man väl säga iaf... Å jag var inte så pepp med tanke på att jag var febersjuk.

2009-12-05 @ 16:25:55
URL: http://thessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0