Konvertera till gay-domen?

Ibland önskar jag att man kunde byta sida, tänk om man bara kunde bestämma nej nu ska jag gilla tjejer inte killar.

Vore ganska skönt att slippa män, för jag fattar mig inte på dem. Varför talar de inte ur skägget? Varför har de hela tiden ett öga på tv:n när de pratar med dig? Varför ska allt vara så grymt komplicerat? Har en känsla av att varför varför metoden inte hjälper här ;)

Jag blir bara så grymt förvirrad ibland, fatta mig rätt nu jag har ingenting emot män men ibland funderar man om livet skulle vara enklare om man levde med en tjej. Förmodligen inte, kan det vara kärlek som är det som komplicerar allt?

Jag har inga svar just nu..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0