Kommunikation

Kommunikation är viktigt, för hur ska man annars kunna sträva åt samma håll?

Blev bara så irriterad idag på jobbet, ena sekunden säger alla saker och sedan blir det knäpptyst och ingen säger någonting. Sedan blir jag tokig på "know it all" människor som kläcker ur sig spydiga kommentarer. HATE IT!!!!!!

Verkligen tur att jag är så bra på allt, och absolut inte gör några fel någonsin.... Ni fattade att jag skämtade va?

Känner mig lite stressad inför julen, vet inte hur jag ska få med mig alla julklappar å grejer hem dagen innan julafton eftersom jag måste flyga hem. Är bara ledig en helg i december så jag funderar att åka hem och handla julklappar ocj lämna kvar dem så behöver jag inte oroa mig så mycket ;) Problemet är ju bara att Herr Stålberg förmodligen inte får någon lön, den här månaden heller och han hade tänkt levaa på mig, igen... Har ju gått bra hittills, men ni är det även csn som ska betalas.... Så hur jag ska få råda att fara hem är för mig ett mysterium, pappa kanske vill ge ett bidrag? Eller någon annan som har någon idè?

Kommentarer
Postat av: Sara

köp mkt på internet och skriv det på pappa så får han hämta ut de:)

Har köpt presenter till mamma nu iaf! ellos.se!

2009-11-23 @ 21:52:14
URL: http://livinginkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0