Huvudvärk

Kul kväll igår, utgång med Maria på allstar! Klockrent, en riktig spontan utekväll som blev riktigt lyckad! Men idag mår man ju som man förtjänar....  Huvudet kommer nog explodera idag.. Usch usch, men men är huvudet dumt får huvudet lida, eller?

Blev drillad i Marias raggningsskola, hahah inte min grej måste jag säga! Men roligt var det, många skratt blev det!

Sen blev det en dejt med Emelie på Frasses (!) inte ett av våra vanliga hangouts direkt men man måste ju förnya sig ;) träffade även Marias nya pojkvän, en riktigt trevlig prick bjöd på mat och allt :) Nu har han iaf säkerställt att kompisarna gillar han ;)

I veckan måste jag ta tag i mitt liv igen, känns som mina 8 kilo jag tappat börjar krypa tillbaka. Har varit lätt att använda FOR:en och ASM som en ursäkt till dåliga matvanor men nu får det lov att vara nog!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja alltså hon finns ju fortfarande i åtanke ;)

SKa du hänga på då!? :D Vore ju as kul!



Pusss

2009-11-08 @ 17:25:54
URL: http://fjanty.blogg.se/
Postat av: Therese

En lime vore ju inte dumt heller ;) Ja det vore inte så dumt att hänga på ;)

2009-11-08 @ 17:37:34
URL: http://thessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0