Huuuvaligen!

Gud så trött jag är, jag menar helt sjukt trött är jag. Har inte varit ledig sen förra torsdagen, och det känns. Men i helgen blir det party party för hela slanten :) Ska bli sjukt kul, men det blir ju inte så mycket vila ;)

Men men VD beslket inleddes med att vi fick klara instruktioner att vi inte under några omständigheter fick tala med vår vd, om inte han tilltalade oss först. Kändes ganska sjukt, som att han vore nå special bara gör att han är vd för mcdonalds coperation... Men men det var hur som helst inget att stressa upp sig över, de skulle varit med på lunchen, men de dök upp strax efter tre och stannade i typ.. 10 minuter.. Vår konsult var förkrossad över att de spenderade minst tid på Umeås BÄSTA restaurang ;)

Fanny är på kurs denna vecka så jag känner mig som en ensam kämpe på jobbet.....

Tomorrow it´s my birthday, huvaligen ett år äldre igen. Kan man få sluta fylla år nu? Börjar få hemsk åldersnoja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0