Bowling

Ännu en stressig dag, men det var det värt. Först jobb, sedan iväg på fotbolls träning för att sedan gå tidigare från träninge för att hinna till div. 4 lagets avslutning (det vill säga mitt lag från början innan jag gick upp i damlaget, serdet fortfarande som mitt rikiga lag). Vi spelade bowling och åt middag mycket trevligt!

Jag brukar normalt suga på bowling, men idag var jag faktiskt riktigt bra. Blev tvåa totalt :) Fick ett jätte fint pris, en goodiebag med massa Oriflame produkter :)

Nu måste jag ta tag i mitt liv, bland annat den här pinsama stämningen här hemma. Ingen som säger någonting, utan vi bara tassar omkring och låtsas inte om att det finns något problem.. WHAT TO DO?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0